Italiaanse dovemansoren

Sinds ik de web winkel van Ski-bilek heb gevonden, koop ik de meeste van mijn ski materiaal online via e-Bay. Dat loopt ongelooflijk vlot en je betaalt een pak minder dan in de reguliere winkel.
Echter, wanneer je problemen met je materiaal hebt, dan begint de lijdensweg. De Belgische winkels -verdelers van Tecnica in dit geval- doen weinig of geen moeite om je verder te helpen. Begrijpelijk, want een herstelling impliceert een pak werk, zonder dat de opbrengsten in verhouding zijn.
Maar goed, in sommige van die winkels koop ik regelnmatig iets, en dan mag je alsnog verwachten dat men je probeert te helpen. Het gesprek eindigt vaak met de zin: "we bellen je volgende week". En daarmee stopt het dan ook definitief.
Dan maar rechtstreeks contact gezocht met de verdeler van Tecnica voor België, zijnde TCK Sports Group. Via hun website reeds tweemaal een contactformulier ingevuld. Ook hier wordt hoegenaamd geen gevolg aan gegeven. Contactgegevens van de bewuste invoerder zijn al even moeilijk te vinden.
Ook via de internationale Tecnica website werd tot op heden geen gevolg gegeven aan mijn verzoek. Spijtig dat de service na verkoop zo slecht is, de Tecnica Dragon 120 Hyperfit zijn echt geweldig.
Wordt alvast vervolgd.

Comments

Popular posts from this blog

Indicator waterreservoir licht onterecht op

Aan het bestuur van Golfclub Witbos (07/10/2010)

Zo koud was't vandaag